Ai cumva o pagină de Facebook? Poate ai și un website? Perfect, înseamnă că ai lucrurile de bază. Sunt de ajuns doar aceste două elemente? În 2019 nu.
citeste mai multFaci un Google ads și licitezi cuvinte cheie care aduc clienți? Asta este foarte bine, dar în viitorul apropiat nu va fi destul.
Astăzi, Facebook este mai mult o unealtă de comunicare cu clienții. Mai mult un info chat, o platformă în care clienții pot să îți scrie, în mare parte dacă au o întrebare sau o nemulțumire. Reach-ul organic aproape de 0 nemulțumește multe companii. Vremurile bune în care aveam reach organic s-au dus. Astăzi, datorită volumului impresionant de conținut, trebuie să plătim ca să fim vizibil pe Facebook. Sunt de acord, dar trebuie să știm că nimic nu se compară cu un conținut de calitate și de o listă lungă de urmăritori care pot să ducă discuția mai departe într-un Trib online cu preocupări asemănătoare. Trib în care un brand poate să capete aprecierea fanilor doar printr-o poveste reală, utilă, prin conținut bun (nu doar bun calitativ) ci și folositor, dincolo de interesele comerciale. Conținut născut din dorința de a avea o lume mai bună.
Concret, sunt un brand cu o pagină de Facebook și un website. Contează cel mai mult ce faci cu ele.
Ai o strategie de content?
Dacă nu, e timpul să deschizi un document excel să pui zilele săptămânii și să gândești ceva util pentru urmăritori.
Pornește de la un brainstorming, apoi continuă cu o discuție cu colegii, iar dacă nu ai colegi încă, vorbește cu prietenii, cu oameni care sunt în publicul țintă.
Află ce ar vrea să citească (sau să vadă – pentru că ziceam că video-ul este regele în articolul anterior).
- Ce îi interesează?
- Cu ce ai putea să fii util în viața lor?
- Cu ce se leagă produsul pe care îl vinzi?
Folosește Instagram și Instagram Story alături de YouTube. Apropo, primul coleg al HCT a fost recrutat printr-un anunț pe YouTube…