O perspectivă nouă asupra conținutului

perspectiva noua in marketing, viziune noua in marketing, marketing neconvetional, drone

Noi, la HCT suntem pasionați de tehnologie. O dată cu avântul puternic al tehnologiei putem să avem o perspectivă nouă a conținutului.

 

La ce ne referim? Dronele ne ajută să avem o imagine de ansamblu, să realizăm tururi virtuale de la înălțime, să arătăm imagini superbe din locuri în care nu multă lume poate să ajungă. Un proiect pe care l-am realizat la HCT a fost să filmăm în parcul Herăstrău cu o cameră 360 și să îi arăt buncii mele, care e imobilizata la domiciliu, vederea din parcul Herăstrău, unde nu a mai fost de mult.

 

Camerele 360 filmează absolut fiecare unghi și deși încă lumea nu știe să le folosească cu adevărat, noi arătăm miilor de oameni tururi virtuale din ansambluri rezidențiale. Cum ajută asta? Un ansamblu rezidențial devinde mult mai ușor de vizitat, cel puțin într-o primă vizită, astfel salvăm timpul oamenilor, atât al vizitatorilor cât și al agenților de vânzare. Salvăm timp, emisii de gaze ale mașinilor și mai ales arătăm întreaga imagine, lucru ce nu poate fi arătat doar prin poze convenționale sau filmări editate exact cum trebuie. Mai multe despre unul dintre proiectele realizate împreună cu cei de la Universum găsiți pe site-ul Imobiliarium.ro

Navigatorii tururilor virtuale pot să treacă dintr-o cameră în alta la fel ca pe Google StreetView. Chiar pot să vadă de sus zona ansamblului rezidențial și astfel să își facă o idee despre finisașe, compartimentare, cartier și altele.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

fifteen − thirteen =